Pagina's

zondag 13 oktober 2013

NEW: SERIES: Under the Dome!


Kort artikel





Under the Dome is de nieuwe serie die gebaseerd is op het gelijknamige boek van niemand minder dan Stephen King. De serie is door Steven Spielberg geproduceerd.




Het gaat over een dorpje genaamd Chester's Mill waar ineens een soort koepel overheen komt te staan. Niemand weet waarom of wat er nou precies aan de hand is. Het enige wat duidelijk word is dat niemand eruit of erin kan. Best mysterieus allemaal dus.



TRAILER


Under the Dome is vanaf 7 Oktober 2013 elke maandag om 20.30 op SBS6  te zien.





Toen ik vorige week de eerste (dubbele) aflevering zag, kon ik niet wachten om de volgende te zien. Morgen is het weer zover!
Normaal wacht ik graag een tijdje bij een leuke/goede serie. Zodat ik na een paar maanden veel afleveringen achter elkaar kan kijken. Maar deze ga ik gewoon wekelijks volgen.



Heb jij de eerste aflevering al gezien?
Yourbeautycrush.









Geen opmerkingen:

Een reactie posten